wizerunek-firmy
0 2 min 12 miesięcy

Okazuje się, że to właśnie pracownicy, partnerzy biznesowi, kluczowi kontrahenci a nawet osoby, które kiedyś pracowały w firmie mogą mieć ogromny wpływ na jej postrzeganie biorąc pod uwagę zarówno jej potencjalnych klientów jak i konkurencję. Właśnie dlatego każda organizacja powinna mieć na uwadze spójną komunikację wewnętrzną, atmosferę w pracy i właściwą motywację we wszystkich strukturach firmy.

Mając na uwadze wewnętrzny wizerunek firmy, spece od PR-u powinni zaplanować spójną strategię. W niej zazwyczaj znajdują się narzędzia służące komunikacji w firmie. To niegdyś tablice ogłoszeń, gazetki firmowe czy wyjazdy integracyjne. Dzisiaj do tego rodzaju narzędzi dołączyły filmy promocyjne firmy, wortale pracownicze, mailingi czy organizacja konkursów. Wszystkie te elementy wpływają na pozytywne postrzeganie firmy, oczywiście jeśli zostaną sprawnie wykonane.

Jak przyznają specjaliści, którzy zajmują się produkcją spotów reklamowych czy właśnie filmów promujących firmę, takie działania okazują się być niezbędne do skutecznej integracji pracowników i ich utożsamiania się z firmą. Tylko tak możemy wpływać na ich lojalność i postrzeganie jej wszelkich struktur zgodnie z zaplanowaną strategią. Trzeba przy tym zauważyć, że działania tego rodzaju muszą być rozłożone w czasie – wizerunku nie zmienimy czy nie utrwalimy jednorazowym działaniem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.